165396 tag

2022.08.14.
Marcell napja van!
Főoldal     DEMO (Bemutató)     Regisztrálj     Fórum     Mondd el!     Kapcsolat

Név:

Jelszó:


Jegyezzen meg Belépés

Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Végre nem érzem magamat marslakónak az össze-vissza ciklusom miatt.

kkatka



Rólunk
Gyakran ism. kérdések
Hogyan használjam?
Felhasználási feltételek
Adatvédelmi nyilatkozat
Partnereink



Tisztelt felhasználóink!
Sajnos az fórumon elszaporodott jogsértések miatt kénytelenek vagyunk a fórumot leállítani. 2022 május 11-től a fórum nem lesz elérhető.

Ciklus.hu

Kezdolap » Próbálok teherbe esni » Closti + rosszullét


Rendezés dátum szerint növekvő sorrendben



 
2014. szeptember 15. 14:12
Julcsy


Regisztráció: 2008-07-14
Hozzászólások: 10
Rang: [tizedes]

Köszönöm szépen.


2014. szeptember 15. 13:00
Ajeb


Regisztráció: 2013-07-07
Hozzászólások: 71
Rang: [zászlós]

Szia Julcsy!

Bizony ezek mellékhatások sajnos. Én hánytam is és úm. pánikrohamom is volt. Nekem is olyan félidőben kezdtődtek a tünetek. Ha abbahagyod, akkor utána kis idővel elmúlnak. Mondd meg a dokinak mindenképpen, hogy mik a tünetek, lehet csökkenti az adagodat a harmadik ciklusra. + olvasd el a tájékoztatót mindenképpen. Kitartás és sok sikert kívánok Neked!


2014. szeptember 15. 12:10
Julcsy


Regisztráció: 2008-07-14
Hozzászólások: 10
Rang: [tizedes]

Az lenne a kérdésem, hogy volt e valaki úgy, hogy szedte a clostit és szédülés, hányinger és hőhullám kerülgette? Akinek esetleg volt hasonló problémája, azt kérem ossza meg velem a tüneteket. Én két kúrán vagyok túl és most várom a havit és kezdeném a harmadik kúrát, de a ciklusom közepétől a 16. naptól vannak ezek a tünetek és nem tudom mire vélni. Köszönöm



 



Adnetwork
copyright © ciklus.hu 2007 - Naptár Nőknek